70 gr su ( Yarım Ajda bardağı ediyor, yaklaşık 2/3 çay bardağı)
80 gr glikoz şurubu ( Bu da yarım Ajda bardağı etti.)
15 gr jelatin (Ben yaprak jelatin kullandım 3 adet yaprak jelatin ediyor.)
1kg pudra şekeri, bunda ölçü vermiyorum çünkü sıcaklığa göre çok değişiyor eklenen miktar. Katı bir hamur yapana kadar ekliyorum.

Suyu ısıtıp, içine jelatini döküyorum ve karıştırarak eritiyorum. Glikoz şurubunu ekleyip, onu da erittikten sonra altını kapatıyorum. Mikserin hamur karıştırma ucuyla, pudra şekerini eleyerek eklerken karıştırıyorum. Kıvama göre eklediğim pudra şekeri miktarı değişiyor. Oldukça sert bir hamur olacak. Mikser zorlanınca tezgahta yoğurmaya devam ediyorum. Ne kadar çok yoğurulursa o kadar güzel bir hamur oluşuyor. Bu aşamada Kitchen Aid hayallerime dahil oluyor. Hamuru açmak için tezgaha pudra şekeri serpiyorum. Hamurun üzerine de serpiyorum ki merdane yapışmasın. Kocaman yuvarlak açıp, merdaneye sararak pastamın üzerine alıyorum pasta en az üç saat soğutulmuş olmalı. Şeker hamurunu elimle üzerine yedirip, giydiriyorum. Fazlalıkları kesiyorum. Kalan hamurlarla süslemeleri yapıyorum. Renklendirmeler için toz gıda boyası, kakao kullanıyorum. Ana renkleri karıştırarak çeşitli renkler elde ediyorum. Mesela ; beyaz şeker hamuruna az kırmızı boya katarak uçuk pembe, az yeşil katarak uçuk yeşil, pembe hamura az mavi katarak lila elde edebiliriz.